Granola kakao & hallon

Troligen är det dadlar som är stenhårda. Fick sett i en portion (se bild) Varför så hårda. Tur att jag inte förstörde mina tänder

Lars-Göran Skogsberg

Kommentarer

  • Hej Lars-Göran,

    Dina synpunkter är mycket värdefulla för vårt fortsatta kvalitets- och utvecklingsarbete, och vi värdesätter att du tagit dig tid att kontakta oss.

    Vi tillsätter dadlarna allra sist i müslin, och då är de fuktiga och saftiga. Men eftersom vattenhalten är betydligt lägre i flingorna drar de till sig fukt från dadlarna. Konsekvensen är då att de torkar och kan bli hårda. Vi beklagar att du har upplevt detta på ett negativt sätt.

    Vi kan tyvärr inte hantera reklamationer här men gå gärna in på https://www.orkla.se/kontakt/konsument/ så kommer du få hjälp.

    Ha en fin dag
    Liselotte
  • Stenhårda!!! Bet på en igår och min tand gick sönder!!
    Aldrig mer denna granola
    Linda Fröding
  • Hej  håller med jättehårda. Hade tur att tänderna höll. Ta bort dom hårt och oätbart.
    GUNILLA Svensson
  • Hej,

    Vi uppskattar återkoppling från konsumenter, både ris och ros.

    Vi beklagar att produkten inte lever upp till era förväntningar. Vi har noterat din synpunkt/förslag och skickat den vidare till rätt personer i vår organisation.

    Tack för att ni har tagit er tid att dela era synpunkter med oss.



    Michelle
  • Håller med! Ta bort dadlarna! Tänderna blir förstörda. Vågar inte ge sonen denna längre. Jättegod granola i övrigt!
    Stina
  • Som beskrivs i tidigare inlägg, ni har problem med er produkt. Jag har nu ätit er Kakao hallon i omgångar och säkert i 7 år. Idag bet jag sönder en andra tand pga er granola. Den förra för några månader sedan med tusenlappar i sjön. Och ännu en tand dag innan en viktig resa som jag ska bege mig på imorgon. Vänligen skicka er fakturaadress så jag kan få ersättning. Bifogar en bild på tanden från idag, den förra svalde jag. Inväntar ert svar snarast annars vidtar jag åtgärder baserat på egna erfarenheter och tidigare inlägg.

    Jeff Richt
  • Hej Jeff,

    Vi beklagar verkligen upplevelsen du haft i samband med vår produkt. Vår konsumentkontakt kommer att hjälpa dig vidare med ärendet.

    Önskar dig en fin dag!
    Michelle

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.