Reklamation
Hej!
Först vill jag säga att jag verkligen älskar era produkter. Jag köper bl.a alltid era linsflingor med chiafrön till frukost.
Konstigt nog så har det hänt två gånger nu att det inte är några chiafrön bla flingorna.
Må gott och tack för allt!
Mvh Christian
Först vill jag säga att jag verkligen älskar era produkter. Jag köper bl.a alltid era linsflingor med chiafrön till frukost.
Konstigt nog så har det hänt två gånger nu att det inte är några chiafrön bla flingorna.
Må gott och tack för allt!
Mvh Christian
Följ inlägget
6
följare
Kul att höra att du gillar våra produkter! Tråkigt däremot att du stött på detta problem, du får gärna skicka vidare ett mejl till: konsumentkontakt@orklafoods.se
så hjälper dem dig vidare med denna fråga!
Allt gott!
Jag har tidigare köpt er supermixer som är kanongoda. Hittar dem ingenstans längre. Har de utgått från ert sortiment?
Mvh Eva
Tyvärr har våra supermixer utgått ur sortimentet💚
Vi hör dig och vi får se vad som händer i framtiden💚
Vad tråkigt och höra, vi beklagar verkligen.
Tyvärr kan vi inte göra en reklamation här. Men gå gärna in och gör en reklamation via vårat formulär så får du hjälp https://www.orkla.se/kontaktformular/
Ha en fin dag
Det är väldigt tråkigt att höra. Du får mer än gärna inkomma med en reklamation via vårt reklamationsformulär. Det hittar du här : https://www.orkla.se/kontaktformular/
Ha en fin dag!
Vår familj äter Granola- Hasselnötter/Dadlar varje dag till frukost eftersom den är (var) god och jag får ett bra blodsocker som diabetiker.
Däremot så verkar ni ha ändrat receptet sedan några månader tillbaka?
Jag vet inte vad ni har gjort, men just nu smakar den ganska torrt och tråkig.
Man ser också på den att den ser torr ut nu jämfört med tidigare då den var lite "blankare".
Kommer ni gå tillbaka till gamla receptet igen?
För som det är nu så lever den tyvärr inte upp till förväntningarna.
Med vänlig hälsning, Joakim
Vad tråkigt och höra! Vi har inte ändrat något i receptet, däremot i själva tillagningsprocessen. Produkten är nu tex inte lika mörk som tidigare och utseendemässigt då lite annorlunda.
Vi kommer ta dina synpunkter vidare till produktansvarig samtvåra produktutvecklare.
Har du ett paket du vill reklamera kan du göra det här https://www.orkla.se/kontaktformular/
Ha en fin dag
Tack för att du hör av dig och delar dina erfarenheter med oss.
Vi uppskattar feedback från våra konsumenter, vare sig det är ris eller ros.
Vi beklagar att du inte tycker att vår Supermüsli matchar dina önskemål och förväntningar.
Din feedback tas ytterligare i vår produktutveckling.
Müslin ska inte klumpa ihop sig. Tyvärr har vi ingen möjlighet att hantera reklamationer här men vill gärna att vår kvalitetsavdelning får utreda vad som hänt. Därför ber vi dig att fylla i reklamationsformuläret på vår hemsida, så kommer du få hjälp:
https://www.orkla.se/kontakt/konsument/orkla-foods/orkla-foods-konsumentkontakt/
Önskar dig en fin dag!